Herst česky Herst německy


Nafta EXCELLENT DIESEL

Naše nafta EXCELLENT DIESEL používá BG aditivum nafty Unikátní složení s patentovanou chemickou složkou, zaručuje proti běžným aditivům excelentní odstranění úsad z těch nejteplejších částí spalovacího a výfukového systému a tím i plnou funkčnost v těchto místech. Vytváří silný mazací film pro ochranu vstřikovačů, čerpadla a předchází jejich poškození nebo zadření.

Velmi efektivně odstraňuje usazeniny z palivového systému, chrání před vznikem nových usazenin, a to i v nejmodernějších vysokotlakých systémech (Common Rail), kde vznikají vysoké teploty a degradace paliva. Zabraňuje zanášení a ucpání palivového filtru.

Stabilizuje naftu před vznikem oxidace a gelovatěním po dobu 6 měsíců. Eliminuje nepříznivé účinky biosložky v palivu. Snižuje emise, spotřebu paliva, odstraňuje vodu z palivového systému, chrání systém před korozí. Působí preventivně před zanášením DPF filtrů.

Více o problematice vznětových motorů

Karbonové úsady postupně zanášejí kompletní systém motoru, kde zanášejí vstřikovače a „zalepují“ pístní kroužky, které tím začnou poškozovat stěnu válce. Silná vrstva karbonu na ventilech snižuje kompresní tlaky a výkon motoru. Úsady na vstřikovačích omezují jejich funkci a zabraňují správnému rozprášení paliva.

Nejprve vydírají stěny vstřikovačů, což vede k jejich následnému poškození. Karbon usazený na pístu se negativně projevuje na snížení kompresní poměr motoru a jeho přítomnost v sacím systému zabraňuje proudění vzduchu do motoru. Pokud se karbonové částice dlouhodobě usazují v olejovém prostoru motoru, opotřebovávají především ložiska, zvyšují teplotu oleje a tím se tento negativní jev stále zhoršuje. Všechny zmíněné nežádoucí procesy vedou k vysoké spotřebě paliva, vysokým emisím, snížení výkonu motoru, špatnému chodu, špatným startům, zanesení filtru pevných částic (DPF) a v neposlední řadě až k fatálnímu poškození motoru nebo jeho součástí.

Následná oprava poté vyžaduje vysoké investice, často v řádu desetitisíců korun. Dalším faktorem je, že nafta kvůli emisním limitům neobsahuje fosfor, síru a další lubrikanty, to vede, že vstřikovače jsou minimálně mazány a dochází k jejich vydírání. Také vysoké operační teploty motoru vedou k velmi výraznému ohřívání nafty, která se vrací přepadem do nádrže. Tím nafta již samo o sobě degraduje, oxiduje.

Vytváří v sobě drobné krystaly úsady, které působením vysokých teplot ve vstřikovačích změní svoje skupenství na pevné a velmi výrazně poškozují vstřikovače. Výsledek je nedokonalé spalování, vysoké emise, zvýšená spotřeba paliva, zanesený filtr pevných částic (DPF), snížený výkon motoru a drahé výměny součástí motoru.

http://www.dekarbonizace.eu/